مشکل اصلی مردم بیکاری و گرانی است نه دعواهای سیاسی
 
ماهان شهسوار
فرهنگی . ورزشی . سیاسی . اجتماعی
 


 

مشکل اصلی مردم بیکاری و گرانی است نه دعواهای سیاسی

علی لاریجانی:

مشکل اصلی مردم بیکاری و گرانی است نه دعواهای سیاسی

 

ت

هران- خبرگزاری ایران نیوز24:رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقتی با دشمن خارجی و با گرانی و تورم مواجه هستیم دعوای سیاسی چه معنایی دارد؟ گفت:مشکل اصلی مردم بیکاری و گرانی است و نباید وقت مسئولین صرف توپ کاری های سیاسی شود.

به گزارش خبرگزاری ایران نیوز24،علی لاریجانی با اشاره به اینکه توسعه سرمایه گذاری، راه حل اصلی برای مشکلات است، گفت: برای رفع مشکلات معیشتی مردم، رفع گرانی و ایجاد اشتغال باید سرمایه گذاری در کشور افزایش یابد و راه های دیگر بیراهه است.
وی با اشاره به اینکه در مجلس برای تسهیل فضای کسب و کار قانون به تصویب رسیده است، افزود: متوسط زمان برای سرمایه گذاری در کشور ۲۷۰ روز است و باید از کسی که قصد سرمایه گذاری دارد با تسهیلات بانکی حمایت کرد.
وی با بیان اینکه وقتی با دشمن خارجی و با گرانی و تورم مواجه هستیم دعوای سیاسی چه معنایی دارد؟ اضافه کرد: مردم عادی از برخی کسانی که ادعای نخبگی دارند بیشتر می فهمند، مشکل اصلی مردم بیکاری و گرانی است و نباید وقت مسئولین صرف توپ کاری های سیاسی شود.
نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: مهم ترین مسئله ای که باید در مجلس آینده به آن توجه داشته باشیم گرانی و اشتغال است و راه آن نیز این است که سرمایه گذاری در تولید افزایش یابد.
وی درباره انتشار عکسی از وی با حسنی مبارک در اجلاس بین المجالس اسلامی نیز گفت: عکس ما را با حسنی مبارک انداخته اند و گفته اند که خلاف تدبیر رهبری عمل کرده است، بنده به تمام سفرهایی که می روم از رهبری اجازه می گیرم ما نسبت به رهبری باید ادب داشته باشیم، من و خانواده ام مقلد ایشان هستیم و در همه سفرهای خارجی از ایشان کسب اجازه کرده ام.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افتخار میکنیم مرید رهبری هستیم، اظهار داشت: تمام سمت‌هایی که داشته‌ام با نظر مقام معظم رهبری بوده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید لطفا" نظرات خود را در مورد مطالب این وبلاگ اعلام فرمایید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماهان شهسوار و آدرس mahaan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 82
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 419
بازدید کل : 25214
تعداد مطالب : 363
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1

کد متحرک کردن عنوان وب

کد پیغام خوش آمدگویی
استخاره آنلاین با قرآن کریم