دنیزلی سرمربی پرسپولیس شد
 
ماهان شهسوار
فرهنگی . ورزشی . سیاسی . اجتماعی
 

دنیزلی سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس شد.
 

 

مصطفی دنیزلی گفت: پیشنهاد پرسپولیس را پذیرفته است و از این پس برای هدایت این تیم به ایران خواهد رفت.

 

پس از آن که باشگاه پرسپولیس استعفای حمید استیلی را به علت نتایج ضعیف سرخپوشان پذیرفت، مسئولان این باشگاه و محمد رویانیان گزینه‌های متعددی را برای جایگزینی استیلی وهدایت پرسپولیس در ادامه فصل درنظر گرفتند.
 

لوکا بوناچیچ نخستین گزینه‌ای بود که نامش مطرح شد. پس از وی مربیان دیگری همچون جمال حاجی، اسون گوران اریکسون و روبرتو دونادونی با مدیرعامل پرسپولیس مذاکره کردند اما در این میان مصطفی دنیزلی که یک بار در سال 84 هم هدایت پرسپولیس را برعهده گرفته بود، گزینه اصلی سرخپوشان بود و رویانیان حتی برای مذاکره با وی چند روزی به ترکیه رفت.


با این حال پس از آنکه دنیزلی بازگشت خود به ایران را منوط به بهبود حال پدر زنش و رفع شدن دیگر مشکلات شخصی‌اش در ترکیه عنوان کرده بود، باشگاه پرسپولیس دونادونی ایتالیایی را به عنوان آلترناتیوی برای مرد ترک تبار قرار داد تا در صورت جواب منفی دنیزلی، سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا هدایت سرخپوشان را در دست گیرد اما شب گذشته مصطفی دنیزلی بالاخره به همه ابهامات پایان داد و پس از حضور در آخرین برنامه تلویزیونی خود به عنوان مفسر اعلام کرد پیشنهاد پرسپولیس را پذیرفته و از این پس برای هدایت این تیم به ایران خواهد رفت.


پایگاه اینترنتی "حریت" که یکی از مهم‌ترین سایت‌های ترکیه است به همراه چندین سایت ورزشی دیگر در این کشور با اشاره به بازگشت دوباره دنیزلی به ایران در گزارش‌هایی جداگانه آورده‌اند، مصطفی دنیزلی به عنوان تنها مربی ترک تباری که همراه با سه تیم بزرگ این کشور یعنی گالاتاسرای، بشیکتاش و فنرباغچه توانسته قهرمانی سوپر لیگ ترکیه را کسب کند، پس از دو سال دوری از فوتبال بار دیگر روی نیمکت یک تیم می‌نشیند.


دنیزلی که پس از سال 2009 و به علت مشکلات مربوط به سلامتی‌اش دیگر هدایت تیمی را قبول نکرده بود، حال با قراردادی یک و نیم ساله به پرسپولیس می‌پیوندد تا پس از فصل 2005-2006 یک بار دیگر به فوتبال ایران بازگردد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید لطفا" نظرات خود را در مورد مطالب این وبلاگ اعلام فرمایید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماهان شهسوار و آدرس mahaan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 115
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 115
بازدید ماه : 452
بازدید کل : 25247
تعداد مطالب : 363
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1

کد متحرک کردن عنوان وب

کد پیغام خوش آمدگویی
استخاره آنلاین با قرآن کریم