طالبان جشن کریسمس سربازان آمریکایی را عزا کرد
 
ماهان شهسوار
فرهنگی . ورزشی . سیاسی . اجتماعی
 


شبکه ایران: طالبان با حمله به یک پایگاه نظامیان آمریکایی در صبح کریسمس، عید سربازان آمریکایی را به صحنه جنگ و نبرد تبدیل کرد.

روزنامه انگلیسی دیلی‌میل عکس‌هایی را منتشر کرد که نشان می‌دهد صبح روز کریسمس، سربازان آمریکایی حاضر در منطقه‌ای از افغانستان در نزدیکی پاکستان که مشغول ژست گرفتن برای عکس یادگاری بودند، دچار حمله ناگهانی شبه‌نظامیان طالبان شدند.

دیلی‌میل تاکید کرده است که شبه‌نظامیان طالبان به طور متوسط هفت بار در هفته (به عبارت دیگر هر روز هفته) نظامیان آمریکایی را به این حال و روز می‌افکنند.

گفتنی است جنگ آمریکا با طالبان وارد دهمین سال خود شده اما نیروهای طالبان همچنان توانایی ضربه زدن به نیروهای آمریکایی را داشته و در بیش از 90 درصد از خاک افغانستان حضور فعال دارند.

 از سوی دیگر چندی پیش یک کارشناس مصری بنا بر گزارش‌های پنتاگون اعلام کرد که آمریکا تا کنون یک میلیون کشته، زخمی یا روانی در جنگ با عراق و افغانستان بر جای گذاشته اما دولت این کشور با وجود مخالفت خانواده‌های سربازان هنوز آنها را به اجبار در سرزمین جنگ نگه می‌دارد. کارشناسان معتقدند آمریکا بازنده صحنه جنگ افغانستان و عراق است و باید به زودی از این کشورها خارج شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید لطفا" نظرات خود را در مورد مطالب این وبلاگ اعلام فرمایید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماهان شهسوار و آدرس mahaan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 193
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 193
بازدید ماه : 530
بازدید کل : 25325
تعداد مطالب : 363
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1

کد متحرک کردن عنوان وب

کد پیغام خوش آمدگویی
استخاره آنلاین با قرآن کریم